24. února 2021

Můj bullet journal - Březen

Krásnou středu!
Běloskvoucí sníh vystřídaly teploty nad nulou, bláto a hustá mlha. Asi už se blíží jaro. Aby taky ne, vždyť příští týden už je zase březen! Měsíc Mezinárodního dne žen, jarní rovnodennosti a ročního výročí našeho virového vězení. Ale musíme myslet pozitivně. A to jde nejlépe u kreslení březnových plánovačů!😍
Tématem letošního března jsou krásné zelené bylinky. Zelená barva k březnu zkrátka neodmyslitelně patří (alespoň podle mě). Vždycky mě tak naladí na to probouzející se období. Takže jsem vytáhla své zelené fixy a pustila se do toho! Mimochodem, pořídila jsem si na Yuppi.cz naprosto skvělé Crayola fixy (odkaz zde). V balení je 20 fix nejrůznějších odstínů, do kterých jsem se na první pohled zamilovala. Sice už ty fixy nemám moc kam dávat, ale naprosto upřímně jich stejně není nikdy dost, že jo. Každopádně, hlavními prvky března jsou tedy bylinky vázané sušené i v květináčích, nejrůznější lístečky, větvičky a pytlíčky. Velice jednoduché, rychlé a krásné. Nemůžu být více spokojená.
To by bylo pro dnešek vše (za chvíli mám hodinu, tak se musím jít připravit), já už si jdu zapsat pár věcí, na které v březnu nesmím zapomenout a příště se tu opět sejdeme.
Mějte se krásně!🌷


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig