16. července 2018

O mně


Jmenuji se Vanessa Bečková, je mi 20 let a právě jsem odmaturovala na Masarykově střední škole chemické. Ptáte se, jak mě napadlo založit si blog? To jsem se jednou takhle s babičkou a dědou dívala na televizi na nějaký pořad o vaření, velmi zaujatě jsem sledovala, co kuchaři vytváří za dobroty a hltala inspiraci. Když jsem nad tím v pozdějších hodinách přemítala, vytanula mi na mysl právě ona myšlenka na vytvoření blogu. Vždyť proč bych přeci nemohla sdílet se světem své oblíbené recepty, módu, knihy a nejen to. Nejsem ani první ani poslední, kdo to dělá, tak proč ne? Samozřejmě ještě ten večer jsem to zavrhla, jenže druhý den ráno mi to nedalo spát a já nad tím pak přemýšlela celé dny. Nakonec jsem se o svůj nápad podělila s blízkou osobou, která mě hned podpořila. A tak jsem sebrala veškerou odvahu a rozhodla se, že to udělám. No a jsem tady!

Chtěla bych se tu s vámi podělit o všechno, co mě baví. Jako je vaření a pečení, zajímám se o módu, ráda cestuji (i když v mém věku jsem zatím nikde moc nebyla) a čtu. Vypisovat všechny věci které mě baví by bylo zdlouhavé. Všechno se dozvíte z budoucích článků. Chci se s vámi zkrátka podělit o kus sebe, dát vám nějaké tipy, které jsem posbírala a třeba vás i v něčem inspirovat.




Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig