27. ledna 2021

Můj bullet journal - Únor


Krásnou středu!
Máme tu půlku týdne, jenž je zároveň posledním týdnem v lednu. Těžko se mi věří, že už měsíc žijeme v roce 2021. Všechno se zdá tak stejné. Snad jenom přistupuji k určitým věcem jinak a má motivace ke všemu byla kouzelně obnovena. K čemu jsem moc dobře nepřistoupila byl únorový setup. Upřímně jsem se na něj moc nesoustředila a taky podle toho vypadá. Nejsem s ním vůbec spokojená. Zároveň mě to přimělo se zamyslet nad tím, proč se s tím vlastně dělám. Nejdřív mě napadlo, že už jsem po těch třech letech prostě zvyklá. Ale nakonec jsem si uvědomila, že to dělám hlavně proto, že mě to fakt baví. Ráda procházím papírnictví, objednávám si nový washi pásky, fixy, vymýšlím nejrůznější témata, hledám citáty. Jasně, i ten zvyk tady hraje roli, neumím si představit, že bych jeden měsíc vynechala, nedejbože úplně skončila, ale hlavně je to o té radosti, kterou mi to přináší. Když si člověk prolistuje celý ten měsíc, prohlédne si týdenní plánovač, když si vyplňuje habit tracker, pomyslí si, co to vlastně vytvořil, jak se mu to líbí a má ze sebe radost. Takže od příště už budu kreslit jen s dostatečnou časovou rezervou a hlavně proto, že mě to baví, ne proto, že musím.
Užijte si zbytek týdne!


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig