26. listopadu 2019

Zima se blíží!


Krásné úterý! Jaký jste měli den? Já už takový lehce, opravdu malilinkato vánoční. Ráno jsem začala kávou s příchutí vánočního cukroví, zapálila si jednu z nových Yankee Candle svíček - Golden Chestnut (voní trochu karamelově, pro mě ještě podzimní vůně) a plánovala speciální vánoční články. Už se nemůžu dočkat😊
Jinak jsem samozřejmě psala anotaci na zítra, tématem byly agentury nabízející chůvy pro děti, k obědu jsem si upekla moje milovaný batáty a jako dezert upekla banánový chlebíček od Moje barevná kuchyně. Je skvělý.
Teď jdu ještě na zkoušku na sobotní rozsvěcení stromku a pak budu dál pracovat na vánočních článcích, chci se na tom pořádně vyřádit. Akorát fakt nezvládnu vydávat články každý den. Zůstane to tak, jak to je teď - úterý, středa, pátek, neděle. Ale je možný, že někdy vyjde i jiný den, protože nápadů je vskutku dosti, tak doufám, že se vám budou líbit😍
Mějte se krásně!❤

Lehce karamelová, skvělá na podzim
Slaďoučká novinka na Vánoce
Klasická skořicová nesmí chybět
Tuhle jsem měla už minulý rok - láska nebeská

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig