24. listopadu 2019

Můj bullet journal - Prosinec


A je to tu! Poslední měsíční setup tohoto roku! A jaké je prosincové téma?
Perníčky! 🎄
Nejdřív jsem teda nevěděla, co bych měla udělat, ale po pár minutách na Pinterestu jsem se rozhodla pro tohle skvělý cukroví. Tento týden se do nich plánujeme pustit, aby se stihly pořádně rozležet.
Jak jste si vůbec užili víkend? Já měla poklidnou sobotu plnou dodělávání diáře a filmů a upekla jsem jablečný koláč. Dneska jsme se na etapy vydali nakupovat Vánoční dárky a byli v kině. Já s mamkou jsme se rozhodly pro Poslední aristokratku. Tenhle film můžu rozhodně doporučit! Tolik jsme se u toho nasmály. Zvládla bych na něj koukat každý týden.
Teď už plánuju jít do postele, zítra mám zase dlouhou školu a musím se na ni pořádně vyspat.
Mějte se krásně!❤

 Novinka! Abych si plánovala vařit pořádný jídlo a ne jen jíst namazanej chleba máslem.

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig