22. listopadu 2019

Konečně pátek!


Dobrý páteční večer! Tak jak jste se celý týden měli? Já docela dobře. Ve středu jsem byla docela ponořená do práce do školy a tak jsem ani nevydala článek. Včera ráno jsem se stavovala ve Starbucksu na perníčkový latte, ale neměli perníčkový sirup, takže jsem si dala toffee nut latte😔.
Taky jsem si udělala radost tričkem ze Zootu s motivem mého oblíbeného seriálu Beverly Hills 90210. Je to jediný tričko s obrázkem, co teď mám (když teda nepočítám ty na doma). 
Jelikož jsem byla na tom makronkovém kurzu, rozhodla jsem se na Vánoce upéct speciální Vánoční makronky! Takže už nakupuju všechny suroviny. Ehm...očekávám docela dost balíčků. Zrovna dneska jsem byla vyzvednout teploměr na cukrový rozvar. A jsem z toho opravdu nadšená. Těším se, až se do toho pustím! Příchutě ještě nechám tajemstvím.
Teď koukám na Samotáře v Seattlu a řádně odpočívám po dnešním squashi.
Mějte hezký víkend!❤


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig