19. listopadu 2019

Another Tuesday


Krásný večer! Jak jste začali nový týden? Já docela pohodově. Teda pořád mám spousty práce, ale snažím se moc nestresovat. Dneska dopoledne jsem nic nedělala, jen dočetla knížku Poslední přání a pak jsem jela za mamkou na oběd. Odpoledne jsem dělala obvyklou práci na zítra do školy, která mi zabrala víc času, než jsem plánovala. Takže jsem jen zlehka udělala něco na prosincový set up. Trošku nestíhám vzhledem k tomu, že ten článek chci vydat v neděli. No a jelikož jsem dočetla knížku, vrhnu se na časopisy, co tu mám - Vogue a Apetit (ten normálně nekupuju, protože recepty pak stejně dávají na internet, ale tohle vánoční číslo jsem musela mít už teď). Teď už jdu konečně do hajan.
Mějte se krásně!❤

 Božínku, ta Pavlova❤❤
 Jeden z našich bláznů
Červená - barva Vánoc🎄
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig