17. listopadu 2019

Kurz makronek


Krásný večer! Užili jste si víkend? Já teda jo a to především dneska! Absolvovala jsem totiž kurz makronek!😍 A bylo to naprosto úžasný. Naučili jsme se jak připravit makronky, ganache a taky jsme se dost nasmáli. 
Já makronky miluju a už jednou jsem je zkoušela vyrobit, ale teda výsledek byl katastrofální😀Ani jsem nemohla uvěřit tomu, že na kurzu se mi povedly, měla jsem z toho fakt radost jak malá holka. Už se nemůžu dočkat, až zkusím nějaký vlastní kombinace. Samozřejmě jsme si odnesli i výslužku, ale ta se musí do zítřka nechat odležet, což pro zbytek rodiny nebyla zrovna radostná zpráva😀Já se teda taky nemůžu dočkat, až je ochutnám.
Jinak pondělní články budou definitivně změněny na úterní články, protože bych je fakt nestíhala. Navíc jsem vždycky celej den ve škole a to se nic záživnýho neděje. A po tom co v osm večer přijedu ze školy, se mi nechce o ní ještě psát. Stačí, že vždycky dělám úkoly na další dny.
Takže, tady máte fotky z dnešního kurzu a v úterý se tu opět setkáme!
Mějte se hezky!❤




Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig