29. listopadu 2019

29. 11. 2019

Náš koupený adventní věnec (původně jsme ho chtěli vyrábět)🎄

Dobré ráno! Jaké máte plány na víkend? Včera večer jsem byla tak unavená, že jsem článek přesunula na dnešek. Celé odpoledne jsem připravovala dort a až do večera jsem ještě pekla sněhové pusinky jako ozdobu na něj. 
Dnes tu pro vás mám jen ukázku nějakých dobrot, které jsem pořídila na blížící se výrobu vánočních makronek, a dva produkty z Lushe, kde jsem pořizovala dárek pro sestru (takže jsem samozřejmě nemohla odejít s něčím pro sebe).
Poslední dobou nějak ztrácím chuť psát, tak snad se to těmi vánočními články zlepší.
Mějte se hezky!❤

Balíček z Lifelike
Milý dáreček od nich v podobě tyčinky Cashew & Coconut
Moje vyvolená novinka Gingerbread
Další dvě novinky - cestovní balení proteinových ořechových másel - Protein spread Cashew & Coconut
Poslední novinka a zároveň hlavní hvězda budoucích vánočních makronek - Gingerbread twister
Nový Lush v Palladiu je opravdu největší prodejna v České republice. Úplně jsem se zamilovala.

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig