1. listopadu 2019

Pečení medovníku


Krásný páteční večer! Užili jste si první listopadový den? Já teda jo. Celé odpoledne jsem pekla medovník na zítřejší oslavu máminých a babiččiných narozenin. Můžu říct, že to už nikdy neudělám. Pokud budou chtít příští rok zase medovník, tak se prostě koupí a hotovo. Protože při vyvalování těsta jsem myslela, že zešedivím. Vůbec mi to nešlo 😶.
Každopádně, nějak jsem se s tím popatlala a můžete se podívat na výsledek. 
Jinak jsem dneska byla akorát ve škole a pak skočila koupit ještě dárek mamce. Stavila jsem se v Lushi a vybrala dvě super levandulové věci - tuhý koupelový olej Dreamtime a sprchový gel Sleepy. No, musím říct, že ty vůně naprosto zbožňuju! Mohla bych celej den jen sedět a očichávat to jak nějakej blázen.
Teď už si chci jen lehnout a kouknout na Střihorukého Edwarda. 
Mějte se krásně!❤


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig