5. listopadu 2019

Counterfeit


Krásné dobré ráno! Tenhle článek jsem chtěla vydat ještě včera večer po koncertě, ale nakonec jsem to přeci jenom nechala na dnešek, byla jsem totiž totálně mrtvá. Každopádně, včera jsem tedy navštívila Rock Café v Praze, jelikož se tam po dvou letech konal koncert mé oblíbené britské punkrockové kapely Counterfeit! A musím říct, že to bylo úžasný, mnohem lepší než předloni! Předskokanem byla skupina Vukovi, která taky hrála naprosto skvěle. Jediný negativum bylo to, že jsem myslela, že se upeču. V tom klubu bylo šílený vedro, všichni jsme se neskutečně potili. Ale za ten zážitek to teda sakra stálo.
Co vy? Taky plánujete, že půjdete na nějaký koncert?
Mějte se krásně!❤  

Vukovi☝
Counterfeit👇

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig