10. listopadu 2019

Moje neděle


Tak po sto padesáti letech je tu zase článek. Omlouvám se, že byla taková odmlka. Práce do školy začíná být víc a víc a já to nějak nestíhám. Tak snad to tenhle týden napravím. 
Doufám, že jste měli pohodový víkend. Já byla včera s babičkou v Hudebním divadle Karlín na muzikále Čas růží a bylo to hezké. Já jsem teda spíš na tu klasiku, ale líbilo se mi to. 
Dnešek jsem začala filmem Láska přes internet, který jsem viděla už několikrát a stále se mi neomrzel. Taky jsem si potřebovala nově nalakovat nehty. Zbytek dne se nesl v duchu plnění povinností - reflexe do školy, překlad, ale také příprava prosincového setupu.
Teď jsem si akorát připravila oběd na zítra a půjdu ještě odpočívat, než zase přijde to šílený pondělí.
Mějte se hezky!❤


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig