12. listopadu 2019

Maple pecan pie, burgery...


Krásné úterý! Tak včera jsem to zase nějak nestihla. Asi ty pondělní články budu muset definitivně přesunout na úterní články. Ještě si dám poslední šanci. Jak jste začali nový týden? Já byla včera zase až do večera ve škole. Dnešek jsem začala přípravou těsta na maple pecan pie, které se muselo minimálně dvě hodiny nechat odpočinout. Pak jsem koukla na film Lovestory (1970) a začala anotaci na zítřejší antropologii. Musím říct, že to byl zatím snad nejlehčí text. No a okolo poledne jsem se u Stardance pustila do burgerů a koláče. Burgery byly super a koláč je taky naprosto skvělej, akorát příště to chce méně cukru. Teď si půjdu rychle zacvičit a pak mám rychlou zkoušku na rozsvícení stromečku.
Mějte se krásně!❤


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig