13. listopadu 2019

Upršená středa


Dobrý večer! Dnešek byl takový podivný unavený den. Nechtělo se mi vůbec nic dělat. Což se mi teda od začátku tohohle ošklivýho počasí nechce nikdy. Doufám, že jste měli lepší den. Každopádně, dneska jsem začala číst knížku Poslední přání od Grahama Swifta. Je to teda smutnější knížka o životě, vzpomínkách a smrti, ale já mám tyhle přemýšlivější knížky poměrně ráda.
Včera mi přišel balíček s pár věcma ze Sephory. Docházel mi jeden krém, tak jsem využila vánočního setu s pár dalšíma mini produktama, který jsem stejně jednou chtěla zkusit. Plus jsem musela přihodit jeden produkt na rty, o kterém všichni neskutečně básní. A jelikož moje rty jsou skoro v jednom kuse vysušený a popraskaný, není jiná cesta než to vyzkoušet. Večer jsem udělala něco do školy a teď koukám na film Oliverův příběh, což je takové pokračování filmu Lovestory, na který jsem koukala včera ráno. Tak si taky užijte zbytek večera.
Mějte se hezky!❤


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig