9. října 2019

Takový malý stationary haul aneb když jsem měla hroudu času a jen tak šla do Luxoru a papírnictví


Takže dobré odpoledne! Měli jste hezký den? Já své dny trávím ve škole. Včera jsme měli imatrikulaci, což je takový slavnostnější zápis, kdy se dotýkáte fakultního žezla a slibujete poslušnost děkance/děkanovi. Až dostaneme fotky, určitě se o ně s vámi podělím. Každopádně, po imatrikulaci jsem měla asi hodinu než mi jel vlak, takže jsem se původně rozhodla, že si zajdu na kávu. Najednou se přede mnou zjevil Luxor a já si vzpomněla, že vlastně sháním ještě nějaké drobnosti do školy a že teda zaskočím jen nakouknout (známe tu reklamu: šla jsem jen pro mandarinky...). To, co jsem původně hledala, jsem samozřejmě nenašla, zato jsem našla spoustu jiných věcí...

 Kniha Dej mi své jméno od Andrého Acimana.
Hned ten den jsem se do ní začetla a jsem velmi spokojená.
Původně jsem hledala jiný černý čaj - broskev a zázvor, ale ten jsem nenašla. Avšak velmi jsem si oblíbila chai latté, takže náhradní varianta byla jasná.
Dneska jsem ho ochutnala a zbožňuju ho😍
 Zvýrazňovač ve škole nemůže chybět, obzvlášť v tak krásné pastelové barvě.
 Tyhle bronzové washi pásky se budou skvěle vyjímat v mém bullet journalu❤
 Jelikož mám na všech deset předmětů jen jeden sešit, chtěla jsem takové ty klipsy na rozlišení. Ty jsem bohužel nenašla, tak jsem vzala tyhle roztomilé kolíčky.
Jenže...
 …dneska ráno jsem je samozřejmě našla v papírnictví na hlavním nádraží, kam přijíždím. A samozřejmě jsem měla hroudu času jako každé ráno, sháním ještě nějaké věci na jeden připravovaný článek, takže proč tam nenakouknout?
Mimo nich jsem si odnesla ještě tenhle sešit, který zatím nevypadá jako sešit. Vyměním totiž ten modrý s tvrdými deskami za tuhle mnohem flexibilnější variantu. 
BTW: původní účel návštěvy papírnictví nebyl naplněn...

Tak já se asi vrhnu na nějaké věci do školy a pak se MOŽNÁ vrhnu na sedmou řadu Upířích deníků, teď je absolutně nestíhám sledovat. HRŮZA!
Mějte se hezky!❤
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig