13. října 2019

Halloween treats


Krásnou neděli! Doufám, že jste si užili víkend. Já musím říct, že jsem zatím neudělala nic do školy, co bych měla. ALE! udělala jsem hromadu věcí na blog. A díky tomu vám teď představuji nějaké ty nápadíčky na Halloween treats!🎃👻
Ehm, musím přiznat, že vypadají děsivě hlavně tím, jak vypadají, a ne tím, že by měly být halloweenský...😶 No, ne každý den se daří a já holt nejsem profesionál, že? Hlavně že jsem si u toho užila spoustu srandy a jakože fakt jo. Nejlepší bylo zdobení těch "kuliček" a matlání těch "dýní". Byla jsem tak neskutečně opatlaná, ulepená, fakt k sežrání. A co teprve pracovní deska? Ehm, díky Bohu, že doma nebyla máma, jinak už mě do kuchyně nikdy nepustí. Na druhou stranu, co by to bylo za pečení, vaření, bez nějakého toho nepořádku! Pokud se necháte inspirovat a vyzkoušíte nějaký recept, tak uvidíte sami, co tím myslím.
Všechnu inspiraci jsem čerpala z Pinterestu, pod každý recept vám dám odkaz. 
Pokud budete něco zkoušet, určitě se mi tím pochlubte na instagramu.
Dobrou chuť!❤

Jako první tu máme takové oreo kuličky ozdobené jako fialová příšerka, dýně a mumie.
Tyto dýně mám z knížky Cordially Invited od Zoe Sugg. Určitě ale najdete nějaký recept i na Pinterestu. Jsou to v podstatě jen rýžové křupinky obalené v marshmallow obarvené kořeněné hmotě.
Poslední tu máme tyhle čokoládový cookies. Měla jsem málo M&M, proto tam nejsou tak výrazně vidět a nemá to takový "děsivý" radioaktivní nádech.




Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig