7. října 2019

Plochá dráha, dobroty z M&S...


Příjemný večer! Tak jak jste si užili víkend? Já se v sobotu přecpávala (to jsou ty babičky, vždycky toho napečou jak pro celý město). Zato v neděli jsem se od těch dobrot držela co nejdál. Až v Pardubicích! Tam jsem se totiž s pánskou částí rodiny vydala na Zlatou přilbu. To je prosímpěkně závod na motorkách. A vzhledem k tomu, že motorky jsou u nás oblíbeným koníčkem, nemohli jsme tam chybět ( i když teda babička si to ráda nechala ujít). Já s tím neměla problém a musím říct, bylo to fajnové.
Dnes jsem byla ve škole, ze které jsem vskutku nesvá 😀. Alespoň mi odpadla španělština, na kterou jsem se paradoxně těšila, a nepřijela jsem domů až v osm. Ještě jsem se ale stavila v M&S pro mini marshmallows na horkou čokoládu😍 (nakonec mě uchvátily i sweet chilly krekry).
Teď se musím vrhnout na jednu z věcí do školy a k tomu upíjím pečený čaj od babičky. 
Užijte si zbytek večera!❤


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig