4. října 2019

Halloween v Lush


Tak je to tu! Přivítejte první halloweenský článek!👻🎃
Nedávno jsem vám ukazovala peeling a olej z Lushe. Jenže to překvapivě nebylo všechno, co jsem si tam pořídila. Nemohla jsem tam nechat ty úžasný halloweenský novinky, na který teď přišel čas. A samozřejmě se o ně s vámi musím podělit. Takže pozor! Všichni milovníci Lushe a Halloweenu zbystřete zrak, nechte se nalákat a hned jak to bude možné, naběhněte do nejbližšího obchodu, ať si taky dopřejete děsivě příjemnou koupel!

Jako první tu máme koupelovou bombu Punkin Pumpkin. Upřímně, nedokážu pořádně popsat vůni ani jednoho toho produktu, ale nějak to zkusím (spíš si to stejně musí každý očuchat sám😀). Tato usměvavá dýnička má silné kořeněné aroma. Já osobně cítím trochu kouře😅, ale to je prý dýňovým práškem, který obsahuje. Mimochodem, ve tmě jí svítí oči a pusa!

Model číslo dvě je také koupelová bomba Mercury Retrograde. Opět silná kořeněná vůně, o něco sladší než u Punkin Pumpkin. Nejvíc zvědavá jsem na to, jaké krásné barevné představení předvede ve vaně.

Poslední položkou na vašem budoucím nákupním seznamu je koupelová pěna Sparkly Pumpkin. Ta má rozhodně nejsladší vůni a naopak není tolik kořeněná. Zato je NEUVĚŘITELNĚ TŘPYTIVÁ. Za těch pár minut co jsem ji fotila, stihla otřpytit celý byt.

Podrobný popis vůní dostanete v odkazech. A v kolekci je ještě spousta dalších věcí, které můžete prozkoumat.
Nakonec přidávám fotku další tyčinky, kterou vřele doporučuji - káva + kešu mixitka.

Přeju krásný víkend! ❤


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig