2. října 2019

První školní den


Tak dneska jsem byla poprvé ve škole! Nějak si pořád neuvědomuju, že je to tady. Po ČTYŘECH měsících. No nedá se nic dělat, na druhou stranu jsem ráda, že se mi vrátí nějaký řád do toho života.
Chci se s vámi podělit o to, jak vypadá vnitřek mého školního batůžku (mimochodem všechny věci jsem kupovala teprve včera 😀).
Mám jen jeden sešit s tvrdými deskami a takovým tím otevíracích kroužkem, takže kdykoli můžete nějaké papíry vyndat nebo přidat, což je naprosto geniální a nechápu, proč jsem to nepoužívala už na střední.
Dále jsem si pořídila rozkošný gumovací propisky z Wishe. Do tý prasátkový a pandí jsem naprosto zamilovaná❤.
Spolu s nimi jsem tam nemohla nechat ani bělítko s motivem čokoládového mlíčka.
A místo velkého lepidla, které by se mi nevešlo do penálku, jsem koupila lepidlovou pásku. Akorát mám takový pocit, že ji využiju spíš na lepení obrázků do bullet journalu...
Taky jsem konečně ochutnala ty tyčinky od Lifelike. Minulý týden jsem měla švestku - vlašský ořech a dneska jablko - pekanový ořech. Obě byly s trochou skořice a chutnaly strašně dobře, takže je rozhodně doporučuji všemi dvaceti.
Jsem ráda, že jsem to stihla dopsat, protože ještě pospíchám na zkoušku se sborem a až přijedu, musím si připravit věci na zítra a zvýrazňovačem upravit dnešní zápisky.
Užívejte druhou půlku týdne!❤





Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig