30. září 2019

Oblíbenci za září


Máme po víkendu. Jak jste si ho užili? Doufám, že jste si pořádně odpočinuli a načerpali energii na nový týden. Já teda rozhodně. To nejnáročnější co jsem dělala bylo pečení a vstávání z pohodlné postele😅. Na mou obranu - já byla po tom týdnu v práci opravdu utahaná. Vlastně v pátek jsem se s tátou byla podívat v Ondřejovské hvězdárně na Noci vědců a musím říct, že to bylo pěkné. 
Ale přesuňme se k hlavní myšlence tohoto článku a tím jsou měsíční oblíbenci! Máme totiž konec září. Za srpen jsem neměla o co se s vámi podělit, ale teď tu pár doporučení mám.
Doufám, že si užijete příjemné počteníčko a třeba si něčím uděláte radost i vy.
Příjemný týden!💗

Jako první tu máme knížku Pěšky mezi buddhisty a komunisty od Ladislava Zibury.
Z ní jsem naprosto nadšená. Miluju cestování a obzvlášť když se týká Asie. 
Je napsaná krásným vtipným jazykem. Opravdu jsem se u ní několikrát zasmála. Ta slova která spisovatel používá k popsání určitých situací jsou vždycky zvolena naprosto skvěle. A navíc je v této knize popsáno tolik zážitků. Já sama jsem byla naprosto vtržena do děje a přečetla jsem ji během jednoho týdne. Takže vřele doporučuji všem vášnivým cestovatelům, kteří se rádi byť jen pousmějí nad komickými příběhy.
Druhá položka je z dost jiného těsta - Harry Potter a Kámen mudrců od J. K. Rowling. Miluju Harryho Pottera, ale nikdy jsem nečetla knížky. Vždycky jsem se podívala jen na filmy. Já vím, je to hanebnost (navíc zrovna u mě, která vždycky nejdřív přečte knížku a pak až kouká na film), ale je to tak. Takže to teď nahrazuju a jsem neskutečně nadšená. Všichni asi víme, o co se jedná, takže tu nebudu rozebírat děj. Řeknu jen to, že - jak to tak už bývá - ve filmu chybí mnoho věcí, popřípadě je to poupravené. Neznamená to, že bych najednou nad těmi filmy opovrhovala, to vůbec ne, není nic lepšího, než se teď na podzim (nebo kdykoli) zabalit do deky, uvařit si kakao a podívat se na Harryho, ale není na škodu znát obě zpracování.
Přesouváme se k nějaké té kosmetice. Já tu má tento lesk na rty Gloss Bomb Universal Lip Luminizer v odstínu Fenty Glow od Fenty Beauty. Proboha, proč to má tak dlouhý názvy? 😶
Kdykoli se mi nechtělo patlat s rtěnkou, sáhla jsem po něm. Kolikrát jsem ho nosila, přestože jsem původně rtěnku chtěla. Proč jsem investovala do tohoto nelevného lesku? Ehm, řekněme si to na rovinu - úžasně voní. Já se do té vůně zamilovala a tak nějak jsem ho musela mít. A proč si jednou za čas neudělat radost, že? 
To samozřejmě neznamená, že jen hezky voní a nic víc. Je strašně příjemný na rtech, pro mě i docela hydratující - a já mám rty obvykle vyschlé jak švestky. Leskne se přiměřeně, není to tak, že by se vás někdo podíval a rázem oslepl. Co víc k tomu říct, nejsem beauty expert😅.
Jednou jsem k nějaké objednávce ze Sephory dostala vzoreček této tužky na obočí Brow Wiz v odstínu Medium brown od Anastasia Beverly Hills. Nikdy jsem si obočí nemalovala, mám ho tmavé dost, jasně, sem tam nějaká nedokonalost, ale ztrácet s ním čas se mi teda nechtělo. Než jsem vyzkoušela tu tužku. Opravdu s ní potřebuju jen doupravit nějaká místa, ne vykreslovat celé obočí. Kreslí lehce, nemáte hned nad očima dva silný černý oblouky. A odstínově se podle mě najde snad každý. Takže jsem ji musela hned mít a teď bez ní nedám ani ránu.
V červencových oblíbencích jsem zmiňovala oblíbený seriál. Tenhle se poslední asi dva týdny stal mou závislostí - Upíří deníky. Vídala jsem je už jako malá holka v televizi a vždycky se mi líbily. Tak jsem se před nějakou dobou rozhodla, že shlédnu všechny série. 
Zádrhel nastal hned při prvním díle, kdy jsem se místo házení vyděšených pohledů jen celou dobu smála těm replikám. Myslela jsem, že to vzdám a radši najdu jiný seriál odpovídající mé dospělosti, ale nakonec jsem sebrala všechnu svou odvahu, kterou jsem tolik nesbírala snad ani u maturity, a prokousala se první sérií (dobře, možná dvěma). 
Teď jsem v půlce šesté a jsem poměrně spokojená. Jasně, není to něco, bez čeho bych nedokázala žít, ale za tu dobu mi ty postavy tak přirostly k srdci, že nemůžu jen tak přestat sledovat jejich osud, dokud konečně nedojdou klidu. 
Jen doufám, že kvůli nim nevyletím hned v prvním semestru vysoké...🙂
Nakonec tu mám tyto dva svetříky, jejichž fotky můžu poskytnou jedině takhle, protože za 1. nemám v nich ještě žádnou fotku a za 2. samozřejmě jsem je zapomněla vyfotit...
Jsou teda ze Zary z té jejich Basic kolekce a mají buď provedení s roláčkem či bez. 
Jsou neuvěřitelně pohodlné a vypadají dobře snad ke všemu. 
Poslední dobou je nosím fakt nejčastěji ze všech svých asi deseti svetrů (ehm úchylka?)

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig