27. září 2019

Můj bullet journal - Říjen


Dámy a pánové, máme tu (skoro) říjen! Nemůžu uvěřit, že je za námi další měsíc a opět se tu setkáváme u bujo setupu. 
Když jsem vymýšlela motiv tohoto měsíce (původně tedy na září, jak jste se mohli dočíst v minulém setupu), chtěla jsem logicky něco podzimního. Jenže v podstatě všechny motivy jsem si vyplácala v loňském roce - říjen s listy, listopad s dýněmi. Pak přišla myšlenka udělat téma kávy. Teď mě ještě napadl čajový motiv...🤔 Každopádně, abych se vrátila k původní myšlence, kafe piju skoro každý den a vůbec teď v těch chladných dnech neodmyslitelně patří do mého seznamu podzimních nutností. Takže motiv jasný, teď ještě ho zpracovat.
Tentokrát jsem zvolila něco jiného. Objednala jsem z Wishe dvě washi pásky a ty se staly nejhlavnějším elementem celého měsíce. Zkrátka a dobře - minimum malůvek, hromada pásek. A jsem s tím dost spokojená. Bylo to samozřejmě rychlejší, než se vymalovávat s každým zrníčkem, hrnečkem a konvičkou (i když vymyslet, jak to zakomponuju, taky nebylo nejlehčí). Také jsem přidala dvě stránky na plánování článků, protože kolikrát dostanu geniální nápad, tak abych ho pak měla kde zpracovat.
Doufám, že se vám bude líbit, můžete se pochlubit se svými výtvory a užijte si tento krásný podzimní čas!


Diář Leuchtturm 1917 - tečkovaný (Navy blue)
Černý umělecký popisovač Tombow Fudenosuke (hard)
Černý umělecký popisovač Tombow Fudenosuke (soft)
Černý liner Sakura Pigma Micron 0,3
Černý liner Sakura Pigma Micron 0,5
Hnědá fixa KOI Coloring Brush Pen (raw sienna)
Hnědá fixa Tombow dual brush pen (879 - brown)
Washi páska kávová tmavší 
Washi páska kávová světlá
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig