25. září 2019

Lush, pečení a zdravé dobroty


Nedávno jsem byla na nákupech a samozřejmě jsem zavítala i do Lushe. Nebudu lhát, moje peněženka zaplakala. Každopádně jsem vám chtěla ukázat pár věcí, které jsem ulovila (mám ještě něco, ale na to teprve přijde řada). 
Nemohla jsem odolat tělovému peelingu Easy Peeler, který naprosto úžasně voní po citrusech, což já úplně zbožňuju. Ještě jsem tedy neměla tu čest ho vyzkoušet, ale až to udělám, dám vám vědět. Zatím ho můžu doporučit jen co se vůně týče.
Druhý kousek je sprchový olej Coco Loco. Ten zase voní po kokosech a mně teda i trochu po kakau. Obsahuje kokosový olej a kokosovou mouku a měl by pokožku pěkně hydratovat. Taky jsem ještě nezkoušela - taky dám vědět - taky doporučuju díky vůni.


Taky jsem se rozhodla něco upéct a narazila na recept na ořechový koláč. Obsahuje velké množství mletých vlašských ořechů, ricotty a citronové kůry. Na druhou stranu jsou v něm jen tři lžíce mouky. Je hodně vláčný, vůbec ne suchý. Mně osobně moc chutná. Kdybyste chtěli recept - Ořechový koláč


Nakonec jsem vám chtěla ukázat nějaké zdravé dobroty, které jsem si objednávala. Poslední dobou jsem propadla ořechovým máslům, proto jsem musela vyzkoušet jedno z kešu ořechů. A když jsem viděla ty tyčinky... no nemohly tam zůstat. Mám příchutě jablko - vlašský ořech, slaný arašíd, kešu - kokos a navíc mi byla přibalena švestka - vlašský ořech. No, jsem na to neskutečně zvědavá (máslo už jsem samozřejmě ochutnala a je úžasný)
Odkaz na stránku kde jsem produkty kupovala - Lifelike

Jinak doufám, že jste měli příjemný den a přeju dobrou noc!😊

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig