25. října 2019

První den v Berlíně


Krásné ráno! Tenhle článek měl vyjít už včera večer, ale já byla tak neskutečně unavená, že jsem ho musela přeložit na ráno. Vstávala jsem totiž brzo ráno, abych stihla vlak do Berlína! No, dlouho jsem nikde nebyla, tak jsem musela někam vyrazit. 
Po příjezdu jsem měla ještě nějaký čas, než mě ubytují, a tak jsem si udělala okružní procházku po okolí. V podstatě jsem jen tak bloumala ulicemi. Ale poté, co jsem se tedy ubytovala, následovalo to pravé poznávání. Metrem jsem dojela na Alexanderplatz a odtamtud jsem si to namířila neznámo kam. Dorazila jsem k velmi krásně využitým ruinám františkánského kostela. Pokračovala jsem v okolí městské radnice a nakonec se kochala Berlínským dómem.
Po celém tom dni jsem byla neuvěřitelně hotová. Na pokoji jsem akorát udělala něco do školy a šla spát.
A dneska mám v plánu obhlédnout Braniborskou bránu.
Mějte se krásně! ❤ 

Ještě tu mám něco ze čtvrtka. Přišla mi tato bílá horká čokoláda Sticky Toffee Pudding od Whittard, kterou jsem si objednávala. Je z jejich Halloweenské kolekce. Je moc dobrá, ale příště asi zvolím nějakou mléčnou nebo hořkou.  
 Na tenhle černý čaj English Rose se docela těším.
Praha - Berlín

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig