23. října 2019

Halloweenské filmy


Krásnou středu!
Dlouho jsem nepřidala žádný článek, protože mám dost práce do školy. Ale dneska jsem si konečně nějaký ten čas našla a mám tu pro vás další Halloweenský speciál! 👻🎃
Doufám, že už s tím nejsem trapná a že se vám ty články líbí. Já sama mám tuhle tématiku hrozně ráda (i ve videích a podcastech), takže udělat vlastní sérii bylo samozřejmostí. Zároveň se u toho vždycky odreaguju. Což mě přivádí k tomu, o čem to dneska bude. 
Po těch tvořivých článcích si totiž musíme řádně odpočinout! A pro mě je posledních pár týdnů nejlepším relaxem film a horká čokoláda! 🎞 ☕
Tak jsem si pro vás připravila mých top 11 Halloweenských filmů.
Všechno to jsou takový klasiky, na většinu jsem koukala už jako malá a ještě se mi neomrzely.

1. Addamsova rodina (1;2)

Tak tohle je taková klasika. Film o velmi zvláštní rodině Addamsových. Po 25 letech se domů vrací bratr Gomeze Addamse, Fester. Ale není to jen podvodník, který se za něj vydává a tajně touží po ukrytém Addamsovic jmění? 

2. Casper

Snímek z roku 1995 o duchovi Casperovi, který spolu s dalšími třemi duchy straší v domě chamtivé Carrigan, která se za každou cenu snaží získat v něm ukrytý poklad.

3. Hokus Pokus

Film o třech zlých čarodějnických sestrách ze 17. století, které chtějí "sníst" všechny děti, aby se staly nesmrtelné. To se jim nepovede, a tak jsou popraveny. Nakonec jsou však opět probuzeny a touží po svém cíli. 

4. Magická posedlost

Příběh sester čarodějek které mají jeden velký problém. Díky staletému prokletí každý jejich vztah končí smrtí. Jak si poradí se všemi těmi podivnými situacemi, do kterých se dostávají? 

5. Mrtvá nevěsta

Snímky Tima Burtona k Halloweenu tak nějak patří. Tento ukazuje život Viktora v přísné viktoriánské době, kde není příliš spokojen. Viktor se dostane do podsvětí, kde si vezme mrtvou nevěstu. Všechny situace, do kterých se dostane, ho však přesvědčí, že v zemi živých mu bude lépe, a tak se vrací za svou skutečnou nevěstou.

6. Ospalá díra

Tak zrovna na tohle jsem jako malá nekoukala. Tento historický horror z roku 1999 vypráví příběh o vraždách, které má údajně na svědomí legendární bezhlavý jezdec.

7. Strašidelný dům

Klasický rodinný film. Manželé, realitní makléři, a jejich dcera jedou na obhlídku domu, který jeho majitel hodlá prodat. Jsou však nuceni přečkat tam noc, během níž se stane spousta podivných věcí.

8. Střihoruký Edward

Tento film s Johnny Deppem v hlavní roli ukazuje příběh Edwarda, výtvoru starého vynálezce, který má místo rukou ostré břity. Přes počáteční nejistotu si nakonec od lidí získal uznání. Ale spolu s nimi se našli i lidé závistiví.

9. Můra noční předvánoční (Ukradené Vánoce)

Těch Burtonovských filmů tu mám nějak hodně. Snímek Ukradené Vánoce je o jednom vládci, který chce unést Santu Clause a udělat si Vánoce po svém.

10. Frankeweenie

Co se stane, když vašeho milovaného domácího mazlíčka srazí auto? Staňte se vědci a přiveďte ho zpátky k životu.

11. Čarodějky z Eastwicku

Tři osamělé ženy, jejich tři ideály muže, jeden večer, jeden cizinec. Co když si vysníte tak ideálního muže, že musí přijít sám ďábel? 

Tak doufám, že se vám mé tipy líbily a třeba nějaký ten film zkouknete. Nechtěla jsem úplně vyzrazovat o čem jsou, ale na internetu určitě najdete podrobnější popis.
Já si teď jdu sníst svojí raffaello croblihu. Mějte se krásně!❤

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig