18. října 2019

Náročný týden


Hezký večer! Tenhle týden byl docela bláznivej. Samý lítání tam a zase zpátky, čtení, psaní, přemýšlení. Nemám tedy moc věcí co s vámi dneska sdílet, snad jen pár příjemných chvilek.
Uvařila jsem si krémovou houbovou polévku, kterou jsem snědla dřív, než jsem ji stihla vyfotit.
Dala jsem si svou oblíbenou Bombus tyčinku pomeranč - kakaové boby.
A dneska jsem nám koupila dobrotu na víkend. Zašla jsem do Oh Deer Bakery na Národní třídě, kde jsem vybrala tři croblihy - Raffaello, Nutella a Pistácie. Musím říct, že je to láska. Je to láska jako trám❤. Rozhodně doporučuji návštěvu všem milovníkům croissantů, koblih a croblih.
No a k večeři mamka udělala skvělý vajíčka se šunkou a avokádem.
Takže tenhle článek je vlastně takový Co jsem za ty dva dny snědla.
Každopádně, jsem ráda, že je víkend a (ne)odpočinu si (čeká mě další psaní do školy).
  Snad budete mít odpočinkovější dny. Mějte se fajn!❤


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig