16. října 2019

Halloween DIY


Krásné odpoledne! Jsme zase v půlce týdne, ten čas tak strašně letí (teď zním jak nějaká postarší babička, ale je to tak). No, a já tu pro vás mám další článek z Halloweenské série! 👻🎃
Tentokrát je to DIY!👐
Připravila jsem si tři díla: 
1. Nesmí chybět vyřezávání dýní
2. Zvláštní podzimní věnec
3. Ehm, měla to být dýňová girlanda

Takže!
Nažhavte si zlaté ručičky, nože, tavné pistole a pojďte si to doma vyzdobit (doufám, že vám to půjde líp, aby se to opravdu dalo považovat za výzdobu, ne jako můj bod č. 3).


Jack-o´-lantern 🎃

Budete potřebovat:
Mexickou dýni na vyřezávání
Nože, lžíce
Představu jak má vypadat její ksichtíček

Postup:
No, tak nevím, jestli je potřeba úplně psát nějaký postup, ale tak alespoň zrychlený popis.

1. Vyřezat díru do vršku dýně, kudy budete dlabat dýni a vkládat svíčku
2. Vydlabat všechna semínka a dužinu z dýně
3. Navrhnout si obličejík kde má plusmínus být
4. Vyřezat ho
5. Vložit svíčku, zapálit, zavřít vršek, kochat se

Odkaz na mou isnpiraci: Dýně

Jooo a to jedno očičko se lehce nepovedlo, protože jsem pořádně neodhadla jak ho vyřezat.


Podzimní dekorativní věnec 🍂

Budete potřebovat:
Věnec
Listy, větvičky, kaštany, v podstatě cokoli, co chcete dát na ten věnec
Tavnou pistoli

Postup:
Opět je takový blbý popisovat ten správný postup, protože každý si ho může udělat podle sebe, že jo.

1. Nabarvila jsem věnec na černo
2. Random jsem ho polepila listama, dýničkama, kaštanama a větvičkama

Odkaz na nějaké inspirace: Věnec


Dýňová girlanda 🎃

Budete potřebovat:
Oranžovou bavlnku
Zelené chlupaté drátky
Nůžky
Obyčejný provázek

Postup:
Takže, tady bych postup už vůbec nezmiňovala především proto, že jsem sama tak nějak nevěděla jak to udělat. Ale dávám vám sem odkaz na stránku👍

Objednala jsem málo bavlnky, která mi vystačila na jednu dýni (to je ta samotná na prvním obrázku). Takže jsem dneska šla koupit novou, to mi vystačilo na osm dýní, ale vypadají hrozně "děravě". Možná to je i tím, že jsem je udělala špatně. Kdo ví. Každopádně, doufám, že se bude mámě líbit, protože je na její narozeninovou oslavu 👏 
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig