26. října 2019

Můj bullet journal - Listopad


Krásnou neděli! Tak dneska večer už se vracím domů z Berlína. Musím říct, že jsem si to tu opravdu užila. Poslední hezký víkend babího léta. Zítra plánuji vydat článek se všemi fotkami a tipy. Ale dneska tu pro vás mám už listopadový bujo setup! Už měsíc chodím do školy, za dva měsíce jsou tu Vánoce a panebože nový rok 2020!🎆
Každopádně, nebudeme předbíhat, budeme žít přítomným okamžikem, že jo, a užijeme si plánování jedenáctého měsíce. 
Tentokrát jsem tak úplně nezvolila téma, ale spíše barvu. Již v nějakém minulém článku jsem vám ukazovala pět bronzových washi páseček, které jsem si pořídila. A svou úvahou, že celý podzim je v oranžové, žluté, hnědé barvě, tudíž ta bronzová mi k tomu ladí, jsem se rozhodla je využít právě pro tento měsíc. Opět jsem si s tím neskutečně vyhrála, strávila jsem nad tím hodiny a pořád vymýšlela to a tamto a tohle. Nakonec jsem stejně musela nějaké malůvky přidat, ale nechala jsem je černobílé, maximálně bronzovou fixou něco málo vybarvila. A jsem neskutečně spokojená. Nevím teda jak vám, ale mně se hrozně líbí a zařadila bych ho mezi své nejpovedenější měsíce (ehm, krom pár chyb, které se mi občas povedlo udělat...)  


Tak doufám, že se vám můj listopad líbí, nebo jsem vás inspirovala a se svými výtvory se mi můžete pochlubit na instagramu #vanessaajejiblog
Mějte se krásně a užijte si zítřejší volno!❤
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig