28. října 2019

Podzimní Berlín


Dobré odpoledne! Tak už jsem doma z Berlína, kde jsem byla od pátku do neděle! Ty tři dny utekly jako nic. Moc jsem si to tam užila, obzvlášť teda sobotu, to bylo tak krásný počasí. Měla jsem v plánu projít takový ty "taháky" co dělají Berlín Berlínem, ale mám tu i spoustu fotek přírody z jednoho obrovského parku, do kterého jsem se neskutečně zamilovala.
V pátek i sobotu jsem byla od rána do večera na nohou a vždycky jsem se pak cítila totálně mrtvá. Akorát jsem se najedla, umyla, udělala něco do školy a padla do postele. Ale přesně takovýhle dny miluju. Když z nich vymačkáte všechno, co to jde. Obzvlášť právě na výletě. To jsem fakt k nezastavení a chci vidět a poznat všechno😀 
No a mám tu pro vás slíbený článek plný fotek! Chybí tedy ty z neděle, protože prostě a jednoduše nejsou. Ten den pršelo, byla neuvěřitelná zima a tak jsem ho jen přečkala na nádraží v kavárně.
 Užijte si volný den!❤


Den 1.
 Ruiny františkánského kostela
 Berlínská radnice
 Ostrov muzeí
 Berlínský dóm poprvé


Den 2.
 Vítězný sloup
 Palác Bellevue
 Park Tiergarten
 Rosengarten
Ano, toho pána jsem tam samozřejmě chtěla
 Braniborská brána
 Židovský památník - Památník holocaustu 
 Katedrála svaté Hedviky Slezské
 Každý víkend se u Berlínského dómu koná takový trh s uměním
To jsem si odnesla já
Určitě doporučuji mrknout na instagram tohoto umělce, má tam rozkošný malůvky - @urbanjunglestories
 Berlínský dóm podruhé
 Další z ostrova muzeí
 Pauza na flat white a banana bread v Balzac coffee
 Parkem Tiergarten zase zpět
 Zámek Charlottenburg
 Mauzoleum
 Belvedere

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig