15. září 2019

Podzimní atmosféra


   Přichází podzim a my se pomalu ale jistě začínáme balit do roláků, svetrů a bundiček. Pár hezkých teplých dní asi ještě bude, ale přeci jenom není nad pořádnou přípravu. No a já začala u svíček! 🕯😊
   Není doba, kdybych neměla v zásobě alespoň jednu svíčku, ať už teplou podzimní, nebo svěží letní. Svíčky jsou prostě jedna z mých závislostí.
   Tak jsem zabrouzdala po internetu a narazila na úžasné kousky od Bath & Body Works. A samozřejmě jsem se o ně s vámi nemohla nepodělit. Jinak každá svíčka má asi 411 g, krom té Winter, ta je poloviční. Jsou to pořádný kusance, mají tři knoty (krom Winter) a vydrží 25-45 hodin.

 První podzimní svíčka The Perfect Autumn
Voní brusinkami, hřebíčkem, jablkem a kořeněnou dýní
Je to přesně jedna z těch typických podzimních vůní, kdy se chcete jen zabalit do deky s hrnkem horkého kakaa nebo pumpkin spice latte (😍 ano už začala sezóna PSL!😍) a koukat na seriály. Pálím ji skoro každý den a střídám je s druhou podzimní.
 Druhá podzimní svíčka Sweater Weather
Obsahuje dřevité tóny, eukalyptus, jalovcové bobule a šalvěj
U tohoto produktu jsem si ze začátku nebyla jistá, jestli se mi líbí, nebo to není můj šálek kávy. Nakonec jsem jí nějak přišla na chuť. Není tak moc silně aromatická jako The Perfect Autumn, zařadila bych ji spíš ke svíčkám druhu čisté prádlo a tak.
Pokud si to neumíte představit, tak se omlouvám, moje popisy nejsou úplně nejlepší 😅
 Třetí zimní svíčka Winter
Voní hřebíčkem, jedlí a pomerančem. 
Je podobná Sweater Weather. Nemá tak kořeněnou vůni, je to spíš jedna z těch "čistších" druhů. Mám v plánu ji také střídat s druhou zimní, která je zase mnohem víc kořeněná.
Čtvrtá zimní svíčka Spiced Gingerbread
Voní po muškátovém oříšku, skořici a vanilkové polevě
Tohle je stoprocentní vánoční svíčka. Miluju skořici, perníčky, vůbec všechno tohle vánoční koření a tenhle kousek se stal mojí láskou, je nejoblíbenější ze všech čtyř.
Je teda hodně silná, vidím to tak, že ji vždycky zapálím jen na chvilku a pak pauza, protože jinak bychom byli všichni úplně otráveni. 
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig