30. července 2019

Vysněná Itálie

 
   Na začátku června jsem se vydala na pomaturitní zasloužený výlet do Itálie. Pořádala ho střední škola, na kterou jsem chodila a termín byl vybrán tak, abychom se mohli zúčastnit i my maturanti. To jsem nemohla odmítnout, vždycky jsem se tam chtěla podívat a tohle byla výborná příležitost. A tak jsem prožila pět úžasných dní, na které nikdy nezapomenu.
   Náš plán byl takový, že přiletíme do Neapole a prohlédneme si centrum. Následující den jsme se vydali na Vesuv a do Pompejí. V úterý jsme vlakem přejeli do Říma a naší zastávkou byl Vatikán. Ve středu nesmělo chybět Koloseum a Forum Romanum. Poslední den jsme se vypravili do Vatikánských muzeí a Sixtinské kaple.
   Každý den jsem byla naprosto nadšená a uchvácená všemi památkami, domy a uličkami. Jsem člověk, který žije pro cestování a zkoumání cizích lidí, kultur, jídla. Přestože byl v Neapoli neuvěřitelný nepořádek, ani na minutu jsem nebyla znechucena. Vždy jsem si našla něco, co bylo krásné.
   Samozřejmě jsem fotila co se dalo, tak tady máte krátký článek plný fotografií. Některé ukazují i ten nepořádek, abyste mohli nasát pravou atmosféru onoho místa. 📷

Neapol

Všechny ty uličky a rozpadající domky mi dost učarovaly, přestože nevypadají příliš vábně.
Všude je strašně moc aut a skútrů. Na motorce jezdí i malé děti.
Výhledy na moře.

Vesuv a Pompeje



Řím - Vatikán

Pohled na náměstí sv. Petra z baziliky sv. Petra
Kupole baziliky sv. Petra
Andělský hrad
Pantheon
Ne moc povedená fotka proslulé Fontány di Trevi
Španělské schody
Koloseum

Forum Romanum


Náměstí květin - Campo de´ Fiori se sochou Giordana Bruna
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig