31. července 2019

Oblíbenci za červenec

   Jsem docela plná nápadů a mám chuť psát nové články. A tak jsem si pro vás připravila měsíční oblíbence. Musím říct, že v červenci jsem si oblíbila spoustu věcí od knížek až po jídlo (například jsem se pořád cpala avokádem a zamilovala jsem si kokosovou vodu ❤), ale tady vypíchnu jen ty nejzajímavější. A začnu knihami (ty se nejspíš ještě objeví v knižní recenzi).


   Jako první tu máme seberozvojovou knihu pro ženy s názvem Cyklická žena od Mirandy Gray.
   Poprvé jsem ji viděla ve videu Markety Frank a hned mě zaujala. Hlavní myšlenkou je informovat ženy, že jejich menstruace není jen týdenní záležitostí, ale ovlivňuje nás i v dalších týdnech, v době předovulační, ovulační a předmenstruační. Díky uvědomění si této skutečnosti a pochopení čtyř fází našeho cyklu se můžeme stát mnohem produktivnějšími a úspěšnějšími ať už v práci, nebo v osobním životě.
   Už po přečtení pár stránek mě tato kniha opravdu nadchla a jsem zvědavá, co dalšího se dozvím.
   Určitě doporučuji všem ženám, dívkám, které se o celých 28 dnech chtějí dozvědět více a láká je představa zvýšení úspěšnosti a produktivity jen podle toho, v jaké fázi cyklu se pustíte do práce.


   Druhá v pořadí je kniha Alchymista od Paulo Coelheo.
   Tu jsem si přečetla na doporučení jednoho kamaráda, se kterým velmi ráda filozofuji. Sám byl z tohoto díla nadšený a já ho přečetla během dvou dní, přičemž jsem ho hned začala číst znovu a po přečtení jsem sedla k notebooku a musela ji objednat. Je to jedna z mála knih, které jsem četla více než jednou a to už něco znamená.
   Pojednává o osobním příběhu jednoho španělského pastýře. Je spíše pro filozoficky smýšlející lidi, které baví otázka smyslu života a hledání vlastního osobního příběhu.


   Poslední knihu jsem začala číst na základě čtenářského klubu od Zoe Sugg - Zoelly. Je to detektivka The Seven Deaths of Evelyn Hardcastle od Stuarta Turtona.
   U nás vyjde v češtině až v září nebo říjnu, tak jsem se hecla a řekla si, že ji přečtu v originále. Musím říct, že se mi čte poměrně pomalu, ale blížím se do půlky. Rozhodně jsem si ji velice oblíbila. Je to taková ta knížka, kterou nemůžete přestat číst. Pořád vás to k ní táhne a celé hodiny na ni myslíte a říkáte si, jak to asi bude pokračovat, jak to asi dopadne.
   Rozhodně ji doporučuji, je to opravdu poutavý příběh s neokoukanou zápletkou.
   Čtenářský klub od Zoe Sugg je vůbec plný zajímavých knih, teď mají na seznamu Where The Crawdads Sing od Delie Owens, kterou jsem si chtěla taky přečíct, ale nějak to nestíhám. Snad v brzké době...


   Mám rozkoukaných strašně moc seriálů a vůbec nestíhám sledovat nově vydávané díly. Na co jsem se ale zaměřila, byla druhá řada seriálu Sedmilhářky, který vznikl na motivy stejnojmenné knihy od Liane Moriarty.
   Celý příběh pojednává o zprvu perfektně vyhlížejících rodinách, které jsou však zevnitř prolezlé problémy. Hlavními hrdinkami je pět žen, které se snaží vypořádat se všemi nedokonalostmi jejich životů. Nakonec se však přihodí jedna nepříjemná věc, která se nadále rozebírá právě ve druhé sérii.
   Já díly zhltala jedním dechem a byla jsem naprosto spokojená, můžu doporučit.


   Další v pořadí tu mám jeden z mých nejoblíbenějších parfémů a zároveň první dražší, který jsem dostala - Chloé.
   Tohle už je tedy druhá lahvička, první jsem měla asi před dvěma lety a doteď jsem používala Black Opium od YSL, který taky naprosto miluju.
   Myslím, že je budu muset mít oba najednou a vždy vybírat podle nálady, protože už si nedokážu představit fungovat jen s jedním z nich, po tom druhém by se mi prostě stýskalo.
   Nejsilnějšími tóny parfému je magnólie, pivoňka, šedá ambra a cedr (magnólie a pivoňky zbožňuju).


   Mám tu i něco z dekorativní kosmetiky. Většinu měsíce jsem chodila na brigádu a nemalovala se (není to práce, kterou bych musela dělat bůhví jak upravená), ale když už jsem někam vyrazila o víkendu, použila jsem tuhle rtěnku od Colourpopu ve spolupráci s mou oblíbenou Zoellou, odstín Little One.
   Tato tekutá rtěnka se jednoduše aplikuje a dlouho vydrží. Navíc ta barva je prostě úžasná.


   Nakonec tu mám tuhle plátěnou tašku ze Zoologické zahrady v Praze.
   Snažím se co nejvíce používat plátěné tašky, co nejméně používat igelitové pytlíky a vůbec co nejmíň zamořovat tuhle planetu. No a když jsem viděla tuhle rozkošnou tašku s tou nejroztomilejší gorilkou, nemohla jsem ji tam nechat, obzvlášť když jsem tím přispěla na dobrou věc.
   V dnešní době je tolik ohrožených zvířat a neustále jich přibývá. Nejraději bych pro ně udělal první poslední, mají stejné právo na život jako my. 
   

Toť vše k mým oblíbencům za červenec. Budu ráda, když mi napíšete své vlastní oblíbené produkty, knížky, cokoli, co jste si zamilovali. Třeba jsem vás dokonce inspirovala k vyzkoušení nějaké knihy, seriálu, nebo mého oblíbeného parfému.
Užívejte první srpnový den!


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig