29. července 2019

Můj bullet journal - Srpen

    První prázdninový měsíc je za námi a máme tu srpen. Vedra neustupují a bouřky nepřichází. Ale co přichází stoprocentně, to je nový bujo setup! 🌻🌻
   Když jsem přemýšlela nad tím, jaký by měl být můj srpen, hned jsem si vzpomněla na červencový bujo setup z loňského roku od Amandy Rach Lee, kde kreslila slunečnice. A protože jsou tyto květiny jedněmi z mých oblíbených, měla jsem vybráno.
   Už při vytváření všech těch tabulek, kreslení a vybarvování jsem věděla, že mě každý pohled na jakoukoli stránku bude nabíjet energií. Tolik žluté na jednom místě.
   Jako u každého měsíce jsem i nad srpnem proseděla několik hodin. Když se do toho zaberu, vydržím vytvářet opravdu dlouho. Neskutečně jsem si se všemi slunečnicemi vyhrála a s výsledkem jsem nadmíru spokojená. Přesvědčte se sami.
   Doufám, že se vám bude také tak líbit. 🌻
 Be a sunflower
Stand strong and follow the sun
 Ani tentokrát nechybí prázdninový bucket list. Z toho červencového jsem upřímně nic nesplnila, ale budu se to snažit dohnat. 
 But I´m a sunflower, a little funny, if I was a rose, maybe you´d want me
 It´s never too late to focus on your dreams
Girl you gotta be more patient with you


Snad se vám můj slunečnicový měsíc líbil a třeba jste se nechali i inspirovat.
Já už mám promyšlené téma na září, ale nepředbíhejme a užívejme si prázdniny!

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig