7. července 2019

Můj bullet journal - Červenec


   Rok utekl jako voda a my si opět užíváme volných prázdninových dnů a dovolených. Jen to počasí by se mohlo trochu umírnit, už mi z toho uvadají všechny kytky.
   Podle etymologie červenec označuje období, kdy je všechno červené ovoce, které v červnu teprve začínalo zrát, zralé.
   Na začátku tohoto měsíce máme hned dva státní svátky.
   5. července slavíme příchod slovanských věrozvěstů na Velkou Moravu.
   6. července slavíme den upálení mistra Jana Husa.
   O nich jsme se dávno učili ve škole. Ale mezi další významné dny patří například světový den Tibetu, světový den veterinárních lékařů, nebo světový den boje proti žloutence.      
   Já osobně jsem vyhlásila měsíc zmrzliny 🍦🍨!
   V těchto letních dnech se zmrzlina stává mým skoro každodenním partnerem, a proto jsem nemohla odolat myšlence, že můj červenec bude naprosto chladivě zmrzlinový.

 I followed my heart and it led me to the freezer


 Pro oba prázdninové měsíce jsem se rozhodla přidat bucket list, abych si ty prázdniny opravdu užila. Budu plánovat různé výlety a postupně je odškrtávat!
 Svou tabulku výdajů jsem zvětšila a poskytla jí samostatnou stránku hned vedle měsíčních cílů.




 S tímto zmrzlinovým pohárem jsem si opravdu vyhrála.
 Take yourself out for the ice cream
 Can´t buy me love but you can buy me ice cream


 A life without ice cream is no life at all

Doufám, že se vám toto osvěžující téma zalíbilo. 
Užijte si prázdniny!

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig