3. března 2019

Můj bullet journal - Březen

 
   Heslo měsíce : levandule! 🌼
   Máme tu březen. Přichází jaro a s ním i pořádná dávka květin a veselých barev v našich bullet journalech. Já se rozhodla pro příjemně vonící, fialovou barvou oplývající levandule.
   Nejdřív pár slov na úvod. Jaro začíná jarní rovnodenností 21. března a končí letním slunovratem 21. června, kdy přichází další báječné roční období - léto.
   Je to čas, kdy se probouzí příroda, na větvích vyskakují pupeny, vše se začíná zelenat, kvetou sněženky. Lehké trench coaty nahrazují teplé zimní kabáty, polobotky, lodičky a tenisky vyhrávají nad kožíšky vyloženými kozačkami a sukně s punčochami vládnou kalhotám.
   Levandulové téma jsem na instagramu a pinterestu viděla nesčetněkrát a naprosto se mi zalíbilo. Na květy jsem zvolila velmi jemnou fialovou barvu. Celý měsíc vypadá minimalisticky, ale zároveň jsem se při kreslení levandulí dost vyřádila. No přesvědčte se sami.

As rosemary is to the spirit so lavender is to the soul
Měsíční cíle se teprve musí zaplnit. Stránku s jídelníčkem jsem po měsíci zrušila, protože jsem absolutně neměla čas na plánování svých večeří natož na jejich přípravu.
Believe in yourself
Posledních pár týdnů jsem se rozmýšlela nad tím, jestli nekreslit všechny týdny najednou, než abych je dokreslovala postupně. A musím říct, že je to mnohem lepší, alespoň nemusím myslet na to, že mi chybí plánovač na následující týden.
La la lavender…
Nesmí chybět shrnutí měsíce.

Jak jsem minule řekla, tak jsem tentokrát udělala. Vydala jsem článek relativně včas. Já osobně si tohle levandulové téma moc oblíbila a hrozně ráda si ho prohlížím. Doufám, že vás zaujalo taky.
Užívejte si nadcházející teplé dny a za měsíc se tu opět sejdeme!

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig