16. února 2019

Můj bullet journal - Únor

 Jsme skoro v půlce února. Někdo se začíná učit na maturitu (k tomu jsem se ještě nedostala), nebo jen nedočkavě vyhlíží příchod prvních jarních dnů. Já spíše spadám do té druhé kategorie. Myšlenkami se posouvám do doby, kdy mi bude stačit vyjít ve svetru nebo mikině a navléknout si pohodlné tenisky.
   Avšak nejočekávanějším dnem celého měsíce je 14. únor neboli Den svatého Valentýna. Miliony lidí po celé planetě se ho nemůžou dočkat. Vymýšlejí, jak obdarují své drahé polovičky, nechávají se zkrášlovat a využívají valentýnských slev. Někdo si o tom všem myslí, že je to pouze povedený marketingový tah. Názory na tento den se různí. Co to vůbec ten Valentýn je?
   Podle legendy je tento svátek známý díky knězi Valentýnovi, který i přes zákaz vládce tajně oddával zamilované páry. Za to byl právě 14. února popraven.
   V dnešní době si lidé kupují sladkosti, drahé šperky, vyměňují si valentýnky a věší zámky na všemožná dostupná místa. Na tom by nebylo nic špatného. Jenže oni velmi často zapomínají, že lásku si nemáme vyznávat jen v určené dny, ale i kdykoli jindy. Představte si, že přijdete domů a váš milý/vaše milá připravil/a báječnou večeři. Překvapení! To je na tom to krásné, to překvapení.
   Proto kolem sebe šiřte lásku nejen v únoru, ona se vám jednoho dne vrátí ❤❤❤
 Téma na únor? Hvězdy!⭐
You are the brightest star in my sky.
Téma hvězd jsem zvolila náhodně. Moc ráda pozoruji noční oblohu a dlouho jsem přemýšlela nad tím, že tento motiv použiju. No a teď na něj přišla řada. 
Kombinace modré, zlaté a stříbrné byla taková sázka na jistotu. Kdekoli jsem modrou barvu vynechala, nebylo to ono, proto jsem se ji snažila zakomponovat kde to šlo.
Jelikož tento příspěvek vychází už v půlce měsíce, můžu přiznat, že plánování svého jídelníčku moc nezvládám. A omylem jsem přehodila kolonku oběd a svačina. 
Měsíčních cílů zatím moc nemám. Snad jen přidávat včas články na blog....
Sestavovat si jídelníček mě nenapadlo proto, že bych chtěla zhubnout. Jen jsem si chtěla předem naplánovat, že budu něco vařit, abych mohla včas nakoupit.
Tyto stránky zůstanou ještě dlouho beze změny.


The darkest nights produce the brightest stars.
Jsem pyšná jak jsem si zvládla rozvrhnout to místo na citát 😃.
Jen ty dny napsané stříbrnou barvou nejsou moc vidět...
Co bych si počala bez shrnutí celého měsíce? Nejspíš bych to přežila, protože v lednu jsem na to úplně zapomněla. 

  U minulého článku jsem psala, že další už vyjde včas. Tak teď to opakuji a myslím to naprosto vážně. 
Užívejte zbytek února!

Zlaté a stříbrné gelové pero

 
 
 
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig