14. ledna 2019

Můj bullet journal - Leden

 
   S velikým zpožděním je tu lednový bullet journal a s ním i set up pro rok 2019! Ačkoli je to bláznivé, máme tu nový rok. Je to jako včera, kdy jsme se radovali, že přichází jaro, těšili jsme se na horké letní večery a s nechutí nastupovali do nového školního ročníku. A teď už máme nový začátek, půlku školy za sebou, blízko k jaru, avšak o létu zatím jen sníme.
   Ať už jste si dali novoroční předsevzetí, nebo se jim úspěšně vyhýbáte, přeji mnoho štěstí v roce 2019, spoustu úspěchů a hlavně buďte zdraví a mějte se rádi.
   Jak by řekla nejnovější Popelka v podání Lily James : Buďte laskaví a odvážní.
   PS: Omlouvám se za příšernou kvalitu fotek, bylo to celé tak narychlo. Na fotkách to právě není vidět, ale vločky jsou podbarveny světle modrou takovou pudrovou barvou.
Novoroční set up začínám motivačním sloganem a přehledem na celý rok 2019.
Na dalších stranách je přehled i s místem na psaní. Jelikož měsíce v diáři dělám postupně, sem si mohu zapsat plán na měsíce dopředu. Na této fotce začínám červencem, protože fotka s první polovinou roku se mi ztratila. Od ledna do června to vypadá naprosto stejně.
Další dvoustrana patří mým cílům. Moc ráda čtu, můj seznam seriálů je nekonečný a stejně tak seznam destinací kam se chci podívat. Tady si můžu zaznamenat co v tomto roce stoprocentně chci. Na vedlejší straně mám připravené místo na kulinářské nápady. V tomto roce hodlám péct a vařit ještě více než v předcházejících.
Jedna strana věnovaná článkům. Druhá a následující dvoustrana bude zaplněna fotografiemi ukazujícími nejlepší zážitky z daného měsíce. Vždy je potřeba zavzpomínat na to co bylo, jen tím nesmíme příliš žít a trápit se. Z minulosti je dobré se poučit. V těch lepších veselých případech je třeba takové okamžiky zopakovat.
A už se dostáváme k samotnému lednu, pro který jsem vybrala vločkové téma. Nesmí chybět motivační psaní : And so the adventure begins.
Měsíční plánovač se od minulých vůbec nezměnil. Nesmí chybět kolonka na hlídání výdajů.
Tentokrát mám velmi málo cílů, ale vůbec to neznamená, že bude jednodušší je splnit. Naopak se obávám, že naprosto pohořím. 
Díky mému seznamu narozenin nikomu nezapomenu popřát.
Habit tracker se stále nemění a já bohužel také ne. Své zvyklosti moc nedodržuji. Jediné, co jsem upravila, jsou kolonky. Čísla už nejsou oddělena.
Mood tracker je tentokrát zaměřen na výšku mé nálady.


Tento týdenní plánovač byl nejšílenější ze všech. Namalovat tolik vloček mi nějakou tu chvíli zabralo.
A samozřejmě bych se neobešla bez prostoru na zhodnocení celého uplynulého ledna.

Další měsíc už snad bude včas a v mnohem lepší kvalitě.
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig