1. září 2019

Můj bullet journal - Září


   Dobré ráno! 
   Dnes je první zářijový den, zítra začíná škola (mně ně, haha) a máme tu nový set up! 🐑
   Nejprve jsem měla vymyšlené úplně jiné téma. To jsem ale přesunula až na říjen, jelikož jsem objednala nějaké věcičky z wishe a samozřejmě jsem si neuvědomila, že přijdou pozdě. No nevadí. 
   Ovčí téma jsem zvolila kvůli jedné sukni s ovčím vzorem, kterou jsem si před měsícem pořídila. Úplně jsem se do ní zamilovala 😊
   Nemůžu uvěřit, že léto je za námi. Na podzim ještě nejsem vůbec připravená, přestože musím přiznat, že se těším, až zase vytáhnu svoje svetry (a samozřejmě nakoupím nové do zásoby) a budu zapalovat svíčky o sto šest. Ve čtvrtek jsem zrovna pořídila pár nových, brzy vám je ukážu 😉.

I´m the black sheep
I think you should just go for it
 Shine your light
 It´s time to move forward on your dreams


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Vanessa a její blog | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig